Cereale/pseudocereale/paste Miss Branzica

Guest post Lumi – Rissoto de hrisca cu legume si branza

iulie 16, 2017

Ne plac provocările, iubim munca in echipa si încurajam îndrăzneala de a face combinatii sanatoase pentru cei mici.  In acest context, in urma unui concurs desfasurat pe grupul nostru de suflet „Diversificarea si nutriția copilului de la nastere la adolescenta”, Roxana a desemnat un preparat ca fiind cel mai echilibrat din punct de vedere nutritiv. Cea care l-a pregatit se numește Lumi Stoian si este mamica unei minuni de 10 lunite😍. Lumi ne -a împărtășit cateva dintre principiile dupa care se ghidează atunci cand vine vorba de alimentatia celei mici, principii pe care le găsiți in „Povesti, intamplari, experiente”😍

Lumi, felicitari!! Si iti multumim❤️

Ingrediente:

  • hrisca – 3 Lg
  • legume : amestec de broccoli, conopida, morcovi ~ 200 gr
  • 1 Lg branza
  • o ceapa mica
  • 1 fir ceapa verde
  • 1 catel usturoi
  • smantana grasa – 1 lingura
  • ulei de masline extravirgin – 1 lingurita
  • supa de legume sau apa – 300-400 ml

Cum am procedat:

  • am lăsat hrisca peste noapte la hidratat in apa cu lamaie.
  • ceapa si usturoiul, tocate mărunt, le-am pus la înăbușit in putina apa cu o lingurita ulei de masline. Am adaugat ulterior hrisca (clătită foarte bine) si o parte din supa de legume sau apa (fierbinte). Am continuat sa adaug supa de legume pana cand hrisca a fost aproape fiarta, moment in care au adaugat si legumele
  • cand legumele au fost patrunse, am adaugat o lingura de smantana si am mai lăsat amestecul cateva minute pe foc, pana s-a incorporat smantana in compoziția si s-a format un sos
  • am oprit focul si am lăsat preparatul sa se odihneasca putin, atat cat sa se întrepătrundă aromele
  • inainte de servire, am adaugat o lingura de branzica facuta in casa si un fir verde de ceapa
  • pentru copilașii mai mari se poate adauga in loc de smantana o lingurita de parmezan

Pofta buna!

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply