Domnu' Ou Miss Branzica

Clatite cu faina de migdale si gouda

octombrie 1, 2019

Da, sunt niste “clatite” altfel, consistente, cu ingrediente folosite in dietele keto. NU, nu incurajam o astfel de dieta la copilasi, insa preparate de genul clatitelor de mai jos merg incluse in cadrul unei alimentatii diversificate si echilibrate. Iar cand piciulica racit a refuzat o masa, parca imi vine sa “salvez” situatia cu un astfel de preparat. Iar niste legume proaspete alaturi vor fi mai mult decat binevenite.

Continue Reading
Salate baby

Sorguleh

septembrie 30, 2019

Despre sorg numai de bine! Este o cereala fara gluten, proteica, bogata in fibre dar si in minerale. Cum ne invartim in jurul diversificarii, acestea sunt niste proprietati numai bune de luat in seama, mai ales daca avem un copilas cu intoleranta la gluten.

Continue Reading
Domnu' Ou Miss Branzica

”Altfel” de paine-n ou

septembrie 25, 2019

Exista solutii babyfriendly pentru orice preparat! Eu asta am ajuns sa cred dupa 2 ani de babyfood!🙈 Painea in ou, delicioasa de altfel dar “nelalocul” ei intr-o alimentatie ce se vrea sanatoasa, poate fi transformata intr-un preparat prietenos, nutritiv si extrem de gustos.

Continue Reading
Dulcegarii Miss Branzica

Branzuta – prajitura cu branza si stafide

septembrie 17, 2019

Marturisesc ca nu as fi facut prea curand o prajitura cu branza daca nazdravanu’ nu ar fi luat doua guri (la propriu😀) dintr-o prajitura de la gradi. Nu a fost niciodata fan branza iar alergia la doua din proteinele laptelui de vaca m-a pus pe “pauza” o perioada, de la preparate care o contin. Bobo papa orice, asa ca am un motiv in plus sa ma apuc de branzotreaba! Cu elan!

Continue Reading
Dulcegarii

SusaNino – sos dulce cu susan/tahini si fructe

septembrie 4, 2019

Susanul este o sursa nemaipomenita de calciu – binevenita atunci cand vine vorba despre asigurarea necesarului de calciu la cei mai mici pamanteni ai casei. Roxana noastea – nutritionist dietetician, ramura pediatrie, ne-a oferit informatii pretioase despre mititele seminte -chiar aici, mentionand printre altele ca pentru o buna absorbtie a nutrientilor, hidratarea acestora in apa pentru minim 2 ore este un lucru necesar (astfel indepartam acidul fitic, responsabil de inhibarea absorbtiei nutrientilor)

Continue Reading